Life can't be put on "hold".


 
Jag sitter just nu på golvet på några madrasser hemma hos Noomi med henne, Anja och Anna. Vi lanar. Tihi. GAMING//OSKA LOOSE. Jag har spelat lite Amnesia och Titan Quest men nu sitter jag och tittar på Adventure Time och mycket sexiga bilder på Harry Styles. 
Det är mycket som händer i mitt liv just nu, jag måste försöka lära mig att slappna av och att inte ha så höga krav på mig själv. Det kommer bli svårt, men jag måste göra mitt bästa för att motverka all stress och press. Jag tycker att jag stressar för mycket, för jag har svårt ibland att hinna njuta av saker och ting. Men jag får planera min tid.. 
"God planering är en garanti för att du aldrig mer kommer att lida av stress." ✰

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0