Dä ä najs.

- När man själv och en kompis ska se opera och så är man 3 timmar sen till den och det bara strömmar ut gråhåriga ur lokalen. 
- När man själv och kompisen då går till Ica istället för att handla fika. Detta slutar med att vi slår till på 2 chokladmjölk som är på extrapris, vilket kändes som ett riktigt kap. 2 för 20 kronor. Men då säger kvinnan i kassan att det kostar 28 kronor och då måste jag ju ge henne de förbannade 8 kronorna trots att det stod att det var extrapris på lappen.
- Anna Holmgren är störtskön och har heeeerligt skratt.
- Jag, Noomi, Linda, Liam och Liams kompis såg en konståkningsshow i helgen som var sketabra.
- Igår så körde jag skoter. Det var förjävla kul! Jag åkte dessutom monsterskotra med Emil som körde oss i 90 grader uppför Haddinge-berget. Det var en nära-döden-upplevelse samtidigt som det var sjukt spännande. Fart de e kul.
- Miself ska på La Boheme imorgon med Anna. Sägs att den är fantastisk.
- På onsdag är det Fair Ground på skolan, så det ska jag och pappa gå på.
- Alla runtomkring mig fyller 18 år medans lill-Paulina fortfarande är 17 vintrar.
- Mina naglar är mermaid-inspirerade. Glittriga och blå. Katching.
 
TAGGA MATTEJOBB, tack för inspirationen Anna. ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Noomi

HAHAHAHAHA Asså matte sången vad fasen är det för knas, haha dör XD

Svar: den är så skön XD Anna skickade den till mig för att jag skulle få inspiration till att göra matteläxan ;);)
Paulina Sörlin

2013-03-26 @ 11:36:23

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0