Mitt liv just nu - helt fritt från plugg!

Nuförtiden spenderar jag mest tid med mina kompisar från Haddingen, Linda och mina tjejkompisar. Jag rör ingenting som har med skolan nu - för jag behöver inte göra det längre. Jag har varit och kollat på då eskorterna anlände till balen med tjejer i vackra balklänningar och stiliga herrar i kostym. Nu längtar man själv till balen. Jag har även hunnit köra ganska mycket hoj och lärt mig att göra backflip igår! Det var mitt mål med sommaren - och den har ju knappt börjat! Det känns som att den här sommaren kommer bli underbar. ♥✰

Kommentarer
Postat av: Inga-Linn

Åh, en bild från balen!:D Hör av dig om du vill/kan ses någon dag!:D Kram!

Svar: Ja! Du får gärna höra av dig när du kan också ;) det är så svårt att bestämma ett datum :P KRAM!
Paulina Sörlin

2013-06-07 @ 23:00:41
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Postat av: Inga-Linn

Sv; Jag jag grät ju!;] haha. Tack så jättemycket och detsamma!:)

2013-07-03 @ 15:58:06
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0