MELODIFESTIVALEN - DANNY SAUCEDO.

Ikväll gick startskottet för Melodifestivalen år 2013. Den största anledningen att jag kollar på det nu är på grund av Danny Saucedo, som lätt är Sveriges hetaste man. Han fumlade med orden, stammade och det syntes att han var väldigt nervös men det visar ju bara på att han är mänsklig. Jag tycker han gjorde ett bra jobb för att vara ny i programledarrollen. Jag har en känsla av att han kommer kunna vara sig själv till 100% då han börjar bli varm i kläderna. Hejja Danny!
 
Alltså my body was ready när de drog av honom tröjan första gången under deras storslagna nummer där på slutet. Jag och mamma satt i soffan och svor, jag skrek rakt ut för inte kan man ju hålla sig när Danny tar av sig kläderna mitt framför en liksom! Han är en perfekt blandning av ödmjukhet, kaxighet, sexighet och gullighet. Ahh han är sjuuuuukt grym på att sjunga och dansa dessutom.♥✰
 
De låtar jag tyckte om mest var Burning Flags av Cookies N' Beans, men Eric Gadds låt Vi kommer aldrig förlora tycker jag var himla mysig!

Kommentarer
Postat av: Anna Holmgren

So true Paulina so truue! kan inte annat än hålla med!

2013-02-03 @ 14:55:08

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0