PÖK DEN.

Åt på Eastern Palace idag, vid halv 6
med Moa, Anja och Noomi. Det var jättetrevligt. Har saknat mina kompisar.♥
Vi pratade om allt från de 6 stegen på fingrarna till andar till filminspelning, ja om allt möjligt helt enkelt.
Efter det strosade vi på stan en stund, sedan tog jag och Noomi bussen till Carlshöjd.
Vi gick till UG för att träffa Nommis lillasyster och hennes bäst kompis. Jävlar vad jag skrattade när jag fick träffa de. Så sjukt sköna människor. De är dessutom de första directioners som jag har träffat i mitt liv, känner mig flickigt sammanlänkad med dom trots att jag inte varit med dem förut. Det var riktigt roligt! Alltså tårarna bara rann och mitt skratt var typ olika varje gång jag öppnade munnen, hahahah. x)
Det var himla skönt och härligt att få prata av sig om 1d! Those 5 boys.......
Vi pratade om så mycket kuliga saker, t.ex som att åka till London för att se grabbarna uppträda + själva grejjen att få besöka London. Vi pratade även om att ha ett 1d-lan. IT'S ON, LIKE DONKEY KONG!
Så tack för ikväll,
och nu ska jag se på massa roliga videos och seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeexzzzzzzziga bilder på ONEEE DIRECTIOOON! 
YEAH BUDDY
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Noomi

Jag ser fram emot London resan! :D <3

Svar: JAG MED!!!<3
Paulina Sörlin

2012-09-15 @ 17:11:42
Postat av: Fikusarna

Åhhhh, för det första det är Pög Den, inte PÖK DEN(vad falls). Kul att du tyckte att vi var roliga, du är den första människan som tycker det och inte kollade på oss som om vi var idioter samtidigt?! Nu måste vi dra, ska se på Modig på bio!!! Tack å bock...Åhhhhhh

Svar: Haha oj.. ;P fel av mig! Jodu! :( varsågod, MODIG ÄÄÄÄÄÄGEEEER!!!!!!!!
Paulina Sörlin

2012-09-16 @ 15:21:33
Postat av: Fikus nr.1

JADU den var AS bra! Vi förlåter dig för ditt stavfel, oftast så fattar ingen vad vi säger så vi förväntar oss inte att ni ska se vad vi skriver!

Svar: Vad bra! ;D Modig är den bästa tecknade filmen jag sett på länge alltså!!
Paulina Sörlin

2012-09-17 @ 14:43:44
Postat av: Mirella.

Om ni åker till London och ser dem live, pax för att hoppa in i din väska eller nåt och följa med hahaha!!

Svar: Ja!!! Men helt sjukt att DU träffat de på riktigt! Alltså det är fan helt otroligt!!! Vi är jävulskt taggade på att göra det :D:D:D:D
Paulina Sörlin

2012-09-19 @ 20:47:26
URL: http://miiirella.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0