Det är äntligen helg.

- Nu är det helg!!! FETASTE NAJS.

- Har uppkörning på måndag med Lätt MC - känns jävligt roligt men också nervigt. Jag måste klara detta! Känner mig så sjukt redo att få det här körkortet nu!!
 
- Pratade länge med pojkarna i klassen idag, Adam och Alex, this song is for you; SWAGGGGGG 
- Nämen, det var riktigt trevligt. Skrattade mycket! Det är härligt när man pratar med någon och så säger man aldrig hejdå fast man egentligen ska skiljas åt, eftersom man har så mycket att prata om.
 
- Imorgon kväll blir det RAJTAN TAJTAN med min Noomi, Signe och Maja. Heeeeeeeeeeeeeeljockarns så kul vi ska ha! Vi ska ha 1D-LAN. Jag är så sjuuuuuuuukt taggad. Kan vara den bästa idéen jag någonsin haft. Ska ta med la gitarra och datorn och så ska jag sova över hos Noomi. Åh!!!! Så kullllllll! :D:D:D:D:D
 
- Handlade med Timpaboyy på Coop idag. Det var kul. Guuuubar överallt. 
 
- Har övningskört i ca 3 timmar ikväll på Alvik inför uppkörningen. Gick bra! Taggataggatagga! 
 
- Ser även fram emot söndagen då pappa kör egen hojj och jag kör min själv på vägen!!! WOOHOOO, övningskörning ftw. <3
 
TREVLIG HELG! <3
 
EXTRA STOR KRAM TILL MORMOR! <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor Eva

Jag håller tummarna för dej på måndag Ha en jätte kul helg kram

Svar: Tack så hemskt mycket mormor!<3 tack, du får också ha en bra helg! :) kramis!
Paulina Sörlin

2012-09-29 @ 10:07:32
URL: http://paulinamedp.blogg.se
Postat av: Hanna

Vad roligt att du också kör motorcykel, det gör jag med! Stort lycka till!

/Hanna, din gamla ug-ledare! :)

2012-09-29 @ 20:58:14

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0