Veckan går mot sitt slut....

Efter en riktigt tung vecka mentalt så känner jag att det känns bra. Jag tror att samhällsprovet var en stor del i varför det kändes så tungt, men det gjorde jag bort i morse! Det kändes jättejätteskönt och jag viftade med armarna och log för mig själv för att jag var så glad att det var över efteråt. Jag satt i en timma och fyrtiofem minuter och skrev 12 A4. Ojojoj.... Menmen jag har kämpat hårt i veckan så jag är glad att det är bortgjort och att det kändes så bra!
Jag kände mig bara allmänt glad idag! Hela veckan har jag bara pluggat inne i mitt rum och aldrig varit med någon kompis. Inte kul livsstil. Menmen bättre tider väntar!!! :D



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0