En resa med inspiration som kvitto.

Jag har fått så mycket inspiration av de senaste dagarna som jag tillbringat på olika ställen här i Stockholm. Jag känner att jag är supertaggad på livet!

Jag har åkt tunnelbana, gått på stan, varit på Junibacken, varit på Gröna Lund, åkt spårvagn, buss och fötterna har bränt i slutet av dagen. Jag har ätit god mat, gått mycket, köpt 2 ynka grejjor, hört en tjej i kassan säga "Det blir 99 baloobas" och åkt värstingskaruseller. Det bara värker i fötterna! Junibacken var vi på igår och det var helt fantastiskt! Jag blev så inspirerad till att rita och skriva. Astrid Lindgren var verkligen otrolig!

Jag har också fått se det grymma bandet The Pusher! Mamma sa att de skulle spela på grönan, vi hade aldrig hört de förut men lyssnade då på Spotify och tyckte att de lät asbra. Vi hade helt rätt. De var dessutom grymma live. Det var ett jävla ös! Sångaren hade en Tack för mig.

Jag ska (när jag får tid över):
- Rita
- Måla
- Skriva
- Spela musik
- Fota
- Uppträda


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0