Sweet sixteen.

Two Door Cinema Club – What You Know ASBRA LÅT (FRÅN VAMPIRE DIARIES)! DANCEDANCE SHAKE YA ASS
Party! Hihi, nämen jag hade mitt födelsedagskalas förra helgen med 11 tjejer hemma hos mig. Det var svinlyckat. Vi åt god mat, tack mamma för det ♥ och tack mormor för hjälpen ♥. Till maten drack vi Fanta Exotic och andra barndrickor! Lämpligt för oss! Som vi fjantade oss, det var riktigt kul. Girls night in. Vi hade musiktävlingar och jag fick finfina presenter och Celinas text betydde mycket. Tack tjejer för att ni är så glada och härliga! ♥
Tacosoppa!
MOA: LICKIELICKIE.
Moas matkoma-face! Like a seal!
Fina du.
Töötis!
Citrontävling: Mohawk förlorade tyvärr......
Sofie förlorade inte!
LE GRAND FINALE: superlyftet!
GODIS OCH SOCKERSÖTA TJEJER!
Noomi shufflar.
Sofie: "JAG SHUFFLAR!!!!"
Musiktävling!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Riktigt fina bilder det blev alltså!!:D

2012-01-25 @ 21:51:25
Postat av: Celina

Hahaha vad otroligt... Charmiga! en del av bilderna var, hihi. Söta Pow-lina, åhh fina du! <3

2012-01-25 @ 23:11:15
URL: http://celinavidlyktstolpen.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0