2011.

Jag är stolt över det jag åstadkommit under året 2011. Jag var på ett tufft läger för hårdingar på F21, där jag kände att jag jävlar kämpade. Jag var så otroligt nöjd, stolt och glad när det var över, och jag sa åt mig själv att aldrig glömma det. Jag har uppträtt flera gånger och blivit mer och mer van att stå på scen och sjunga och spela efter varje gång. Jag har kämpat mig igenom en termin på naturprogrammet, fast det gick tungt från början till slut. Jag har fotat massa kort som jag blivit nöjd med. Jag har lärt mig att åka vattenskidor och att åka på en. Jag har kört vattenskoter och båt. Jag har gjort så mycket. Jag har fan kämpat hela tiden, jag är stolt över mig själv. Jag ger aldrig upp! Jag hade inte klarat det utan min familj. Det är ni som alltid hjälper mig och får mig att må bättre. Det är jag obeskrivligt tacksam över.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0