Bästa fredagen på länge.

Faaaaaaaaaaaaaaan vilken bra dag jag har haft!!!! Jag ÄLSKAR att bara gå runt och strosa på nya ställen och fota massa vackra saker. Det var så otroligt härligt ute idag också, här i Sundsvall var det 22 grader när jag var ute, det var verkligen utlandskänsla. Jag såg tre jättefina kyrkor idag, fotade dom med. Det var skitcoolt för den som jag kollade mest på, den hade såna hära stenfigurer (som dom har i ringaren i Notre Dam) längst upp vid taket. Mäktigt. Jag kollade på massa vackra klänningar från 60-,70- och 80-talet. Hittade ett par snygga jeansshorts för 40 kronor, slog inte ens till! Vilken bra dag! ;) (hehe) Jag pratade med folk jag inte kände, en älder kvinna som pratade om att på hennes tid så var det inne med axelvaddar och sånt, hon var trevlig! Sedan hejjade jag på dom som jobbade i butiken, en kille som jag tror var en turist sa:"SAY CHEESEEEE!" när jag fotade en fin byggnad. Härligt folk. Jag känner mig bara glad. Det är så fridfullt ute och ja, skönt helt enkelt.
Hoppas ni haft en lika bra dag som jag!
LIFE IS GOOD!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Det var så lungt hemma också, av någon anledning!! :))

2011-10-05 @ 21:17:51
URL: http://paulinamedp.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0