Long time no see - finally holiday!

Onsdag: Pluggade matte med Celina på kvällen på Kafé Station, det gick jeffligt bra och det var supermysigt. <3
Torsdag: PLuggade matte med Celina på kvällen på Kafé Station, det gick bra och det är ju jazzfestival här i Umeå nu så de spelade live-musik där! Det var väldigt overkligt, asmysigt. Det kändes som att man var med i någon slags svart-vit film. Vi pratade om fina pojkar, spöken och det övernaturliga. Oj, vad vi märkte att vi hade mycket gemensamt! Hahaha, vi fick skratta riktigt rejält också. Det var härligt, Celina är ju så himla glad och hon är verkligt ett energiknippe! <3
Fredag: Hade det "efterlängtade" matteprovet och det gick åt helskotta men det kändes inte alls dåligt för jag var så jävla glad över att veckan var slut och det är lov!!!!!!!!!!!!!!!! :D Spelade Titan Quest på kvällen (L)(L)(L), som jag längtat!
Idag: Har varit på stan med mamma, Tim och Liam. Har förjävligt ont i huvudet, så nu ska jag ta det lungt.
Imorgon: Liam har kalas, och jag åker iväg till Luleå redo för F21, ska bli jääääääävligt kul! :D

Tumblr_lttu1ro4fi1r5weogo1_500_large

Tumblr_ltts01qpds1r3je7lo1_500_large´

tea pots.     autumn in alaska | flickr - photo sharing!

tumblr_lrdzjqYfRz1qa9omho1_1280.jpg on imgfave 

Tumblr_ltopw3rql81qch30go1_500_large

Tumblr_lrw1clxgkr1qi23vmo1_500_large

(asfina bilder från vihjärtadet)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0