(Kul)turnatta

Har inte skrivit nå mycke javet, men nu jävlar. Jag tänkte lägga upp bilder från kulturnatta. Det var en skiiiitbra kväll, jag hade det askul med Linda och Tim. Vi träffade några vi kände, inte så konstigt eftersom alla kryper ur sina hålor när det händer något i Umeå för en gångs skull! Jennifer, Alicia och Evelina var några av dom. Men det var också många man kände igen! Det var härligt att se så mycket folk och det var en bra stämning! Det var inte så mycket fylla vilket var härligt, och då blev stämningen ännu bättre! :)) Det var ju otroligt fint väder också!
Linda till musiken: ÅÅÅÅHH (L)(L)(L)
Jag: LIIINDA!! JAG ÄR DÖV!!
Linda: BRAA!
(jag gillar inte skrikmusik, men det gör linda) det var väldigt högt ljud :P
Finisar. <3
Och så har vi Jennifer som hade spelat fotboll och slutade med att få ha kryckor på kulturnatta, tur hon inte jagade upp någon och slog till dom, en scen som jag flera gånger fick i huvudet under kvällen. ;)
<3
Så himlarns fina och söta tillsammans! :) Jag blev så glad över att se Alicia så lycklig! :)
Samlarn på Hello-Kitty klistermärken kanske!
Asfint längs älven!
Klockren bild på Tim!
SÅdärja, min kväll i några bilder! :D Tack  de närvande som gjorde kvällen bra! :D

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0