He gick ba bra.

Idag hade jag uppkörning med moppen! Det gick suveränt! :D Jag visste inte ens om att det var uppkörning, jag trodde nämligen att det var en vanlig lektion idag då jag cyklade till trafikskolan klockan 07.30 för att hinna dit till 08.25. Stan var ashärlig på morgonen, solen sken, det var helt lungt och fåglarna kvittrade. :D Jag gick runt där med cykeln och åt mitt äpple. Sen gick jag till trafikskolan där jag bytte om till massa skyddskläder och Dennis (AM-lärarn) berätta att jag hade uppkörning (vilket jag som sagt inte trodde) men jag gjorde mitt bästa och det räckte ju! För jag blev godkänd! :D Jag tycker att det gick väldigt bra idag, det är kul att köra! Jag hade inte kunnat få någon bättre lärare, han var störtskön. Han hade en grym personlighet verkade det som! Det gjorde det hela mycket roligare och mer avspänt också att han var så glad och rolig, men samtidigt tydlig och bra på att lära ut. Så honom tackar jag för det!
Första gången jag körde ensam med lärare var i onsdags. Haha, då kallade Dennis mig en jävla ligist och skratta (på skämt alltså!)... Men idag gick det bättre som tur var! :D Jag fick bättre flyt idag, förutom en gång då jag på något konstigt sätt fick för mig att det var en rondell framför mig och så var det inte det och då blev det lite knepigt. ;P Men jag är stolt över min insats och gick hem med ett leende på läpparna! På tal om läppar hahahah, jag hade en egen liten photoshoot för någon timma sen, SKITKUL VA DET!
PÖÖSSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0