Dag 29 – Mina ambitioner

Sista dagen på min lista!
Mina ambitioner är att jag vill bli veterinär, pilot eller läkare.
Jag har ända sedan jag var liten velat bli pilot. Det skulle vara en dröm som gick i uppfyllelse. Jag har faktiskt redan flygit ett flygplan, ett litet dock men ändå. Det var en fantastisk upplevelse och askul att flyga. Piloten sa faktiskt att jag hade mjuka och fina drag, vilket jag blev stolt över. B) Jag vet att allt är möjligt och om man vill tillräckligt mycket så går allt. Jag skulle vilja göra musik som berör och stärker människor. Som har betydelse och mening. Jag vill hjälpa andra när de har det svårt! Jag skulle också vilja jobba med människor i framtiden, hjälpa folk. Jag har så mycket att ge, men jag vet inte hur! Men jag har en idé, vi får väll se hur det går med den! :D När jag blir stor ska jag ha en fin familj, och jag vill att mina barn ska ha fått en uppväxt lik min eftersom den är skitbra enligt mig. Jag vill uppleva en massa saker och se världen. Jag ska någon gång i livet bara ta med min kamera och fara och fota i världen, det ser jag fram emot.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0