Dag 26 – Mina rädslor

Hm. Mina rädslor är att dö för tidigt, få en sjukdom, att förändras, att inte få vara den jag är och att det skulle hända någon i min familj någonting. Jag är också jävligt rädd för björnar, och har en otrolig respekt för dom. När jag var i Saitta till exempel, med min bästis, så var vi ute och fiskade vid en stor älv vid en skitstor skog. Då gick jag runt och sjöng och skrek för att jag tänkte att om jag är högljud så vill inte björnarna komma nära. Men sedan efter en stund påminde Lindas mamma mig om att björnar har väldigt bra hörsel så jag behövde inte skrika. HEHE. Jag är väldigt mörkrädd också, skiter på mig om någon skrämmer mig i mörkret (lite lätt överdrivet, men du fattar principen).


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0