Fanatiskt.

Jag har haft en asbra dag och kväll.
Idag vann jag över mig själv.
Jag klev upp på scen mitt på torget inför massa människor och körde mitt race.
Såg massa rosiga kinder, tydliga käkben och finfina skjortor.
Hade askul med Victoria, Sanna, Evelina, Juni, Elin, Saga osvosv.
Jag är så jävla stolt över mig själv.
Även om jag spelade fel och satte capot på fel band så tycker jag inte alls att det var nå pinsamt.
Haha, fick höra ett asroligt samtal i kön till toaletten på max då två killar stod och prata med varann om att den ena kallades Runkpetter och den andra sa åt honom att gå för att det luktade runk där...
Det var kul att se lite folk!
Min älskade familj var där och stöttade mig och var så fina. <3

Och juste, jag gick ju visst ut GRUNDSKOLAN också!!! Woho, jag är fri!
Och min mentor Magnus höll ett så otroligt fint tal. Sooom jag nästan grät till, och då fan äre fint!
Jag böla också när jag hade fått mina betyg och kramat lärarna också av någon anledning.

Som Magnus sa:
Kom ihåg nu att hålla ögonen öppna inför gymnasiet.
Varför då?
Jo, för annars kommer ni inte att se någonting.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0