- MASKERAD -

På lördag ska jag på maskerad hos en kompis! Det ska bli skitkul, men jag behöver hjälp med vad jag ska vara... Det ska vara en filmkaraktär och helst inte med så varm utstyrsel eftersom vi ska vara ute. SÅ SNÄLLA SKRIV VAD NI ÄN KOMMER PÅ, SKULLE VA HÄRLIGT ATT FÅ LITE TIPS! :D:D:D
Ska föresten göra mopedprovet imorgon, är puttenuttigt nervös men det är bara för att jag hoppas att det inte är omöjligt och nu är jag så jävla taggad på att köra moppe! Ska göra mitt bästa och så får vi se hur det går. :)
/ Paulina



Kommentarer
Postat av: En person på din skola xD

Du kan ju kanske vara tjejen i tarzan XD

2011-06-09 @ 18:00:46
Postat av: cicci

Lady gaga ;) du kan ju alltid köra på köttkläningen och steka i solen xp

2011-06-09 @ 19:48:15
Postat av: agnes

tack så mycket, jodå, det är på ingående :D

2011-06-13 @ 22:48:53
URL: http://aaagneees.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0