Jag måste skärpa mig.

" HAPPINESS WILL NEVER COME TO THOSE WHO FAIL TO APPRICIATE WHAT THEY ALREADY HAVE. "

Jag har den senaste veckan varit negativ mycket, men det har också gått upp och ner som en bergochdalbana- mitt humör. Jag var jätteglad förut och nu känner jag att när jag lägger mig på kvällen så vill jag bara sova så att den dagen tar slut och så att det blir en ny dag. Sen när jag vaknar på morgonen har jag ingen inspiration alls, jag känner inte att jag har lust med någonting. Nu under de omtalade "oxveckorna" så känns en stor del av mina vardagar exakt likadana.. Vakna, klä på sig, äta frukost seeegt, gå till skolan, vara i skolan, gå hem från skolan, vara trött, göra läxan, gå och lägga sig. Ambitiöst liv. Jag förstår inte vart min karaktär och personlighet har tagit vägen, jag önskar verkligen att jag kunde släppa lös och bara vara mig själv med alla som jag träffar nuförtiden. Jag funderar hela tiden jättemycket och ibland så är jag så långt bort i tankarna att jag glömmer bort var jag är.

PAULINA.

Så glad vill jag vara igen. : )

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0