Dag 06 - min dag

Varför jag väntat med att skriva det här inlägget är för att det skulle vara roligare att skriva om något kul ifrån helgen då jag lever livet mer men... Dagen med stort D har kommit och jag skriver det på en tråkig vardag i alla fall.

Jag gick till skolan och hade slöjd första lektionen och jag sydde då klart min skjorta. Ska lägga upp en bild på den så fort jag får tillbaka den av lärarn! ;D Sen hade vi matte och sen lunch. På lunchen satt jag och Ida först och spela gitarr men sen kom Linda (min förra slöjdlärare) med sin nya bebbe och då vart jag såklart skitsugen på att se på bebben.. Sally var hur söt som helst och liten och söt som en docka. Så mjuka kinder och typ riskorn som fingrar!! (A) Det var svårt att slita sig meeen vi var tvungen att gå på NO:n. Där håller vi på med jävligt intressanta saker! Arvet och DNA. :D Skitfränt. Sen hade vi SO och jag och Vera redovisade om judendomen. Shabbat och Pesach, gick väll bra ända tills vi satte på en gnälligt sjungande kärring på activeboarden samtidigt som vi läste upp ur några speciella texter och det var svårt att hålla sig för skratt kan jag säga....
Sen franska på Å-hem och så gick jag hem.

ROLIG DAG VA, VA, VA, NOTTTT
äsch jag var glad i alla fall. :D

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0