Här sitter jag och myser.

Ja. Rubriken talar. Jag sitter och lyssnar på mysmusik och pluggar franska, det är kul! Gjorde bort historiaprovet idag och muntliga mattenationella, känns SÅ JÄVLA SKÖNT SÅ DET ÄR FANTASTISKT!!! :D Nu är det bara två prov kvar, men det är de roligaste kvar, språk! Haha, det är fan inte kul att ha 4 prov den sista veckan då man bara vill fjanta sig.... Men det är snart slut! Och jag är jävligt glad att jag har klarat en hel termin med plugg, den har gått såhär fort: SWWWWWWWWWWWHOOOOOOOSCHHH. Jag är så sugen på julafton, att få mysa med min familj, göra allt som jag absolut inte haft tid med under den här terminen, min musik, lyssna på musik, spela piano och gitarr, sjunga, rita, vara kreativ, bara vara, mysa och leva helt enkelt. Det här är det mest välförtjänta jullovet jag haft hittils, definitivt. Det känns bra.

Elvis Presley – Heartbreak Hotel
Glee Cast – Blackbird (Glee Cast Version)
Glee Cast – Toxic (Glee Cast Version)
Ola – Overdrive
Harry Potter Soundtrack – Hedwig's Theme

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0