Har klippt mig!

Idag hade jag en kort skoldag, slutade 14.10. :D Vi såg på en instressant film på historian, om USA var först med att landa på månen eller inte. Jag åkte ner på stan efter att vi hade slutat och fixade lite ghhhhreehjjor och klippte mig. Det vart mycket kortare, men det behövdes tydligen. ;D Jag tog även om mitt hål som jag hade längst upp på höger öra, för det förra blev inte så bra, men nu blitte jag jävligt nöjd! :):):) Har nu sett Lejonkungen med Liam, men det laggar så vi får se om det blir någon fortsättning. :P
KRAM HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Ida

Du måste hitta mig imorn så jag får se ditt hår ^^

2011-08-30 @ 22:13:53
URL: http://katima.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0