Stan med TIMIIIEE

Idag var jag på stan med brodern. Jag har också hunnit med en massa andra bra saker. Som till exempel:

-ätit en cheese och en daim mcflurry
-spanat på killar på skateparken
-sett 2 stycken godingar på skateparken
-lekt på skateparken
-cyklat enhjuling ett halvt kvarter
-haft på mig min skjorta som jag sytt själv
-stekt med pilotbrillorna
-skrattat med linda och kommit på konstiga citat
-sett fina rosiga kinder
-pratat med en otroligt skön liten snubbe som kom fram till mig och timpa på stan
-höll upp dörren för en man med en bok i båda händerna
-hunnit se alldeles för många barn/ungdomar som satt på stan och drog i sig cancer i lungorna
-märkt att det var asmycket folk på stan idag
-fått inspiration till att cykla till stan med min enhjuling och min linda
-spelat piano
-spelat gitarr
-sjungit
-kollat på uppträdanden på skolan
-skrivit en kärleksdikt
-kollat på bröllopet på tv (hur fint som helst, så jävulskt mäktigt)
-prövat ringar på olika affärer
-träffat farmor på stan
-sett och hejjat på några jag kände
-skrattat åt och med TIM
-funderat över hur tiden går så fort
-sett två turister fota en kyrka
-hållit i tims tjugolapp sen gett den till hon i kassan och tim tog emot en strut med blåbärsglass i
-köpt ett kilo godis på hemmakväll
-mindes när jag och linda köpte barbiekinderägg på hemmakväll för någon månad sen och då killen i kassan som går tredje året på gymnasiet kollade konstigt på oss
-såg folk falla från skateboardar
-blev drabbad av passiv rökning
-började dagen med världens finaste lillebror liam och hans leende
-klippte hjärtan
-fick träffa bästa jenny och jennys bebbe Dante
-och lindas (lärares) bebbe Sally
-skämtat med min gympalärare om att han skulle gå och dansa runt i en pytteliten rosa klänning
-ramlade i trappen på skolan (riktigt snyggt)
-sett tim rulla iväg på en yogaboll utan kontroll
-ätit surströmming
-sett lindas kusin jonte på sparken
-har gungat
-sett stjärnorna och beundrat himlen
-funderat på att spionera med linda men jag fick inte för henne

Nu tänker ni säkert att jag inte är riktigt i ordning. Det är jag inte heller. ;D

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0