Övernattning + jobb = ?

Igår så övernattade jag och Linda på UG. Kvällen spenderades med Erik & Hanna. Jag hade taggat det aaaasmycket och sen när jag kom dit blev jag asglad! Fick vara med Erik & Hanna en hel kväll, like a dream come true. Vi pratade om lite smått och gott och såg på film med resten av gänget. Det var en underbar kväll/natt/morgon och jag hade väldigt roligt. Det var ashärligt & skönt att prata med Erik, det var ganska längesen jag träffade han och jag blev JÄVLIGT glad av att få träffa han. :) Erik kan inte skratta. Han bara öppnar munnen och får ur ett litet host-liknande ljud. Riktigt skönt "skratt" har han.. Mitt mål med kvällen var att jag skulle orka mig upp dagen efter och att få Erik att skratta, alltså HAHAHA istället för pheeehhh* som han andas... :P Saknade min familj dock, och fick ångest av att vara borta från dom. Jag vill i alla fall tacka Erik & Hanna för att de finns där för mig. Det betyder mycket, och ni två får mig att känna mycket hopp! Erik är en jättefin kille och jag hoppas han flickvän är glad över det! ;D

Hare så bra!
Tänk positivt, kram Paulina :)
Stämmer helt överens med hur jag kände igår. Erik. Linda. Hanna. Ibland behöver du bara en. :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0