Quotes from life.

Someone once said: it's the good girls who keep diaries.
The bad girls never have the time.
Me... I just wanna live a life I'm gonna remember.
Even if I don't write it down.
Jag älskar det citatet och det kommer från min favoritserie One Tree Hill!
Jag gillar One Tree Hill eftersom allt är så meningsfullt! Och tänkvärt!
Man får härliga känslor bara av att kolla på det och lär sig uppskatta livet.
Allt är ju inte så verkligt, men ändå så får dom till en sjukt bra serie!
Nu får ni se några av mina favoritlåtar från OTH! Kramar :)


Jimmy Eat World- 23


Jack's Mannequin-The mixed tape

Nada Surf- Always Love



Gavin DeGraw- Jealous Guy (acoustic) Jag älskar Gavin, så musikalisk!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0