KÄre JOhn

Hej allihopa! Ikväll så ska vi se Dear John, tjejerna och jag! Det ska bli jättekul! :) Filmen verkar ju jävulskt bra. Kärleksfilm, undra om det är det jag behöver... ;P Men den verkar vara ganska sorglig också, men det gillar vi! ;D Jag kan ju säga att oftast så är det på film att kärlek är perfekt eller helt otroligt hemsk. Men vi får se om den här filmen kanske har en blandning av fantastisk kärlek och svår... Jag ska köpa godis. :B GOTT. Jag kan inte förstå att om en vecka går jag ut åttan och 94:orna går ut nian och sen ska dom till gymnasiet. :O Tiden går så fort!! Det känns ändå skönt att den sista veckan är väldigt lugn, fast vi har SO-prov på måndag men det går nog bra.. :P Sen så ska vi spela brännboll på onsdag! JIPPI, älskar brännboll! :D Vi hade det på idrotten, fast det gick sådär eftersom det var motvind. (och ja, jag skyller på motvinden) Någon som sett Dear John? Vad tyckte ni i såna fall?:) Gnééés sa att titeln kommer från en svensk låt som heter Käre John, men... Haha, man vet aldrig med agnes. XD Jag förväntar mig i alla fall att den ska va bra men vi får väll se. ;D

Paulina <3


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0