something so beautiful !

Igår sov Linda över hos mig, vi hade det hur mysigt som helst. <3 Vi bastade och gjorde inpackning i håret och ansiktsmasker. Det här var andra gången jag träffade bästis på hela sommarlovet tror jag! Det var också hundra år sen hon som över här! Det är helt sjukt, har inte varit med några kompisar alls nästan. Jag måste i alla fall säga att jag har världens bästa kompis. Linda Boström, min självsfrände, min gifta fru. Vi satt och kollade på High School Musical 1 & 2. Vi fick väääldigt mycket nostalgi! Älskade ju dom filmerna i femman typ, och fortfarande så är de grymt härliga. Kan alla låtar utantill, hehe... Vi skrattade så otroligt mycket igår tillsammans. Vi sov inatt 4 timmar och 22 minuter, oj. Vi pratade och höll på att skratta ihjäl oss när vi just hade tuggat i oss två fulkornsbröd med nutella på, sen åt vi med skedar direkt ur burken och jag ba: Nu blev man ju pigg..! :D Sen blev Linda full i skratt och sa: Men vafaan, vi har just ätit en massa nutella!! Okej, ja, vi är spec. Vi har alltid så himla roligt tillsammans och jag somnar alltid innan henne, hon vaggar mig till sömns med sin röst. Det går inte att tänka ens hur livet skulle vara utan Linda! <3 Jag skulle nog inte känna mig hel utan henne, hon är som min andra hälft. Alltid när jag mår dåligt så ringer jag, går över eller så pratar jag med Linda och då löser allt sig alltid, hon stöttar mig till fullo varenda dag, varje minut, varje sekund. Det går inte att jämföra henne med någon annan, och skulle heller aldrig önska mig någon annan en henne. Vi är som två pusselbitar som är gjorda för att alltid sitta ihop. Vi säger så galna saker i varandras närvaro och skrattar som fan, vi lever livet tillsammans och gör varandra till bättre människor. Linda är alltid så snäll och fin mot alla, hon plockar fram det bästa hos människor. Det är en häftig egenskap. Jag ÄLSKAR henne hur mycket som helst och hon är den människa som verkligen känner mig bäst! Vi skulle kunna bara sitta och prata med varandra flera dagar i streck. VI avslutar varandras meningar och vi har varit så mycket med varann så vi vet redan vad den andra tänker. Vi är synkade kan man säga. :) Älskar dig, bästis! Kommer aldrig lämna dig och lovar att stötta dig genom allt! Du är så speciell, och jag vet att vi kommer vara bästa vänner hela livet ut! <33

Kram PS
http://open.spotify.com/track/5PuzC4Q2gC3EqAUdDROnkK http://open.spotify.com/track/5PuzC4Q2gC3EqAUdDROnkK


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0