En sagolik figur.

Satan! Allt jag skrev försvann............................ Aja, skriver om.

Jag har inte uppdaterat så mycket eftersom jag har varit ute i stugan och där har vi int någon dator. Jag såg i alla fall Salem Al Fakir live förra torsdagen. Han är en sagolik figur! Han berörde människor i alla åldrar! Från en nykläckt bäbis till en gammal kärring. Riktigt härligt att se hur han kan beröra alla.. Han har en otrolig spelglädje och jag blev asglad av att höra han. Människor med sån glädje som han finns det för få av! Han är musikalisk så det är inte sant, han leker med sin röst och gör riktigt snygga höjningar i sina egna låtar. :) Gillade det STARKT.

Nu får ni skratta ihjäl er till en riktigt j*vla rolig video, det här är verkligen min humor! Kram!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0