LINDAAAAA

Nu sitter jag för första gången på väldigt länge med Linda hemma hos mig och bara tar det lungt. Skoldagen gick fort, som tur var. Nu vill jag verkligen bara släppa allt som har med skola och göra och vara med min familj och mysa på i julstöket. Har inte hunnit ta in allt och uppskatta på senaste tiden, har haft så himla mycket annat snusk i tankarna. Tolka som ni vill. (:]) Nä jag ba skojja. Men jo, allvarligt. Igår fick jag en keyboard! Och jag är så jävla nöjd! Jag satt och spelade hela dagen igår tills mina kusiner kom för att fira den byxmyndiga flikkan på min gata! Vem var det? Jo juste jag. Skönt nu behöver man inte fundera på sin virginity så mycket mer nu äre ju lagligt så... NÄ NU VARE FAKTISKT PÅ APRILLO! SKÄMT.

HEJDÅÅ. DAMDAM



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0