Café station

Idag har jag varit på stan. Jag planerade att fota där men det blev icket av, även om jag hade med mig kameran. På stam köpte jag lite julklappar och kollade runt på vad jag själv önskade mig. Sen kollade jag synen för att jag har haft så himla ont i huvet länge nu och då ville vi kolla upp det. Och ja, jag var blind. Nä, jag hade 0.75 synfelsgrejs. :P Det var skitkul att göra syntest, fick kolla på små hus och bokstäver. :D Så nu har jag beställt glasögon som jag ska pröva ut sen får vi se vilka det blir! :D Jag tycker faktiskt det känns riktigt kul! Det är skitfint tycker jag. :) Det är nog något man måste vänja sig vid, då man förmodligen kommer behöva använda dom mer och mer. Efter det träffade jag Tusse och vi pratade och fikade i minst fyra timmar på Café Station sen gick vi vidare till Max och åt en maxbox sen vidare igen till McDonalds och åt McFlurry. XD Vi åt int lite... x) Men det var härligt och kul! :D Nu sitter jag här med pappa i soffan och tar det ba lungt.
HEJJDÅ / P



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0