Tjenispenis

Jag vet, jag har bloggat nå så grymt lite på sista tiden men jag tänkte njuta det allra sista av sommarlovet. :) På måndag börjar ju skolan! Det känns bra faktiskt. Har ju hört att 8:an är värre än 9:an så jag hoppas det är sant. :) Jag börjar faktiskt se ljuset i tunneln!! Snart har jag gått ut grundskolan! I förrigår så hade jag en jättemysig kväll med Linda, Tora, Julia, Cicci och Lisa. Vi åt på kinaresturang, la bufféeéeéé. Asgott! Sen hyrde vi Fired Up! som jag sett en gång förut, grymt rolig film! Måste ses för den med humor. ;D Idag så har jag jobbat, det var kul! Det underlättar ju också när man har fantastiskt härliga och roliga arbetskamrater! Idag hare regnat, i löööv. Nämen, seriöst. Jag älskar regn! Det är sååååååååååå mysigt! :) Kramar!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0