hejdå ummäää

Hejsan alla muppar där ute! Nu om exakt 21 minuter åker jag till Saitta! Jag har längtat nå så jävulskt. Jag sa hejdå till Pilgrens & papa and Tim och har gjort tre skivor som vi förmodligen ska lyssna på i bilen. Har just duschat och ska snart gå över till Linda och då bär det av! Jag älskar verkligen Saitta. Det är så otroligt mysigt där och man lever livet fullt ut! :D Det blir då 4/5 toasts. Sommaren för mig är inte helt complete utan Saitta! Vi har ju varit där flera gånger förut och aj löv it deer. Hoppas alla ni hare bäst, för det kommer jag ha med Linda! Kommer säkert få laxtrappa innan vi går och lägger oss, haha Linda du förstår. ;) Vilken insane humor...

Kram!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0