Tiden läker INTE alla sår..

leöööö :}

nu äre leos med annapanna :D skitkul! vi har just sövt lillen och nu sitter vi vid datan såååm vanligt ,,  men det blir väll lite lek idag också! ;) dom har föresten fått in en ny "SLIDE" här på leos lekland och den är jätte snabb! :D heh. igår så sååv jag och annapanna över hos lilli askul!!! <3 det blev liiite prat tills 3 på natten om killar men det är väll meningen att man ska ha kul i livet eller?! :)

Kommer du hit till leos eller??? ;)

Cii yaoo :) Paoi

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Den 18 maj 2008 skrevs det ett inlägg på min gamla blogg, och tiden går fort. Man ska ta vara på det man har medans man har det. Vänskap kan brytas, böjas, vikas och svikas. Man ska ta vara på varje stund man har med sina vänner. Antingen så försvinner dom, de förblir osynliga eller så skaffar dom helt enkelt nya vänner. Det är aldrig försent att säga förlåt. Det är inget fel att man skaffar nya vänner och heller inte att gå vidare, men ska man inte kunna kämpa mer för det som är viktigt än vad vi gör idag? Vi bara låter det vara. Det går inte att vara ovänner hela livet. Man kan ha blivit sårad, ledsen, arg och besviken och man undrar om man själv gjort något fel när man bråkar med någon. Vissa kommer aldrig på svaret.. andra plågar sig själva genom att fundera på hur allt kunde bli så fel. Från att vara ovanliga, roliga och tokiga vänner som bakade världens största chokladboll framför Smallville till att inte kunna prata med varann. Jag har försökt kämpa och låtit bråken "gå över" fast det blir som sår som bara tär i en mer och mer, men ändå blir jag lika besviken när jag får ett nedslag som att dumgöra mig, men fortsätt om du vill ha det såhär. Men jag gör ingenting för jag vill inte att det ska fortsätta som i en film där det är fiende mot fiende.

Paulina

Kommentarer
Postat av: Ida Törnqvist - konstblogg

Tack så mycket snälla du :)

2010-04-05 @ 22:03:23
URL: http://myblueworld.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0