Tack Julia!!!

Igår hade Julia sin födelsedagsfest! Hon fyller på tisdag men hon hade festen igår. Det var jävligt roligt! Sådär roligt har jag nog inte haft på länge! Tack Julia, Lisa, Cissi, Tora, Issa, FridaLinda och Alicia för en rolig kväll!!!! :) Jag och Linda köpte tillsammans en klänning åt Julia från H&M som var klarröd och passade perfekt till henne! Jag tog med mig kameran och fotade så bilder ska in nu! Vi körde två olika lekar som var askul, jag, issa och julia typ låg på golvet och skratta för att vi var så dåliga. ;) Sen stängde jag in Issa för att hon var lite för dålig. (A) Haha, Linda, Alicia och Frida lyckades ju bra. (; Sen så sjöng vi också Singstar och Issa vann över mig typ hela tiden. -.-' Och i slutet såg vi på filmen Dumpad. Den var bra, synd bara att blir jävligt sugen på att ha en kille då. ;) Jag har saknat alla de här tjejjorna! Nu när vi går på samma skola och är lite närmare varandra kommer vi nog att prata mer med varandra! :) Men jag hoppas att alla hade det lika roligt som jag hade! Jag utbringade en skål för Julia eftersom hon har så stort hjärta och är en fin människa som förtjänar det bästa! <3 Älskar dig Julia! Nu kommer bilderna! :)

// Paulina (:

 Issa gjorde en fläta på mig medans vi såg på film. :)

 Innan festen gjorde mamma en rosettfrisyr på mig. :) Den blev bra!


 Min finaste Linda. :)

 Julia och Issa<33 Fina som vanligt. Julia, tröjan avslöjade ju lite inför tävlingen. ;)

 Alicia och Linda. <3

 Tre blondisar på rad. ;D
 
 Härliga hela högen! <3

 ISSSSSSAAAAA<3

 Födelsedagsbarne!

 Linda och Julia dansade lite.. Linda drack ändå bara läsk som oss andra. :O Konstigt...

 Alicia :) <3

 Jag och Issa. :)

 Mina älskade :):):):)

 Hoppas jag får vara med er mer! :D

 Sooo sexi

 Två blondisar + peace = sant

Tre naturally blondes på rad ;) <3

Det finns massor med mer bilder!! Men det tar så jävulskt lång tid att läga in dom så.. hejdå! ;)


Kommentarer
Postat av: isabellee

hihihihih,min fläta ;D

men bilde på mig var inte fiiiiin:(<3

2009-09-21 @ 15:48:59
Postat av: Tora

Jag såg ju fin ut på den första bilden... Not!

PS. Kolla mailen.

2009-09-21 @ 20:17:07
URL: http://topazgirl.blogg.se/
Postat av: Benjamin H

Tjejen med mörkbrunt hår och lugg var assnygg! :D

2009-10-17 @ 22:04:55

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0