BRROKKKKENN

Den här låten är grymt bra. Och grymt bra får mig att tänka på dig. Ingen ser mina öppna sår, de kommer nog inte läka. Känslan finns fortfarande inom mig, jag mår dåligt av att tänka på dig, flr jag får knappt se dig längre. Ingen stöttar längre, de bara frågar vad det är. De ser inte vad som är fel! Det borde de känna själva efter allt jag har sagt och det jag har gått igenom som fortfarande inte är slut än, det tar aldrig slut. Det gör ont i mig av att varken få se dig eller inte ens få vara i närheten av dig. Jag såg en bild på dig häromdagen, och det var som ett knytnävesslag i ansiktet att se den. Jag orkar inte mer alltså..

 Kramar Paulina

Kommentarer
Postat av: Maryam

vet jag vem det är?..

Finns alltid för dig vad det än är. <3

2009-11-14 @ 01:49:53

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0