tessie<3

Idag har jag gjort No-prov. Det var inte så himla svårt, kanske eftersom jag började plugga 2 veckor innan... x) Provet var sista lektionen och vi slutade 11.35 som alltid på fredagar. Det är asnajjs att sluta så tidigt. Sen när vi hade slutat så jag till prollis! :) (Prolympia) Det var jättekul där! :) Mattson tog min mössa, gos. -.- Haha, men Tessie råkade ut för en liten olycka. Sebbe hade med sig godis och han kastade ut det på golvet och Tessie åt typ upp allt hans godis, och eftersom dom hade idrott så kanske inte det var så lämpligt att äta godis, heh. Men sen hände det som jag visste skulle hända, Tessie fick en sockerchock. Det var inget nöje att se. x) Först blev hon hyperaktiv, sen så vart hon helt lojj. Haha, men jag måste komma tillbax dit någon gång. Jag hade skitkul. :) Tessie har ju störtskön klass! :D Bättre ön min cpklass. -.-' Jag ska sova över hos Tessie, så äre något så är det bara att slå numret till polisen, eftersom Tessie bor i ett fängelse. Inte kul, inte kul Jag skojja. :P Nu måste jag sluta för jag har för dålig humor för att skriva. x)

Godnatt,,

Jag tror jag är kär i dig, gullplutte. Kram Paulina.

 killen är söt nå jävust.

Kommentarer
Postat av: Linn

sjukt härlig bild,, ;*

2009-03-20 @ 20:04:30
URL: http://busigaflickan.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0