Svenska,,

Hejsan, nu har vi svenska här i datasalen jag är klar med arbetet och tänker bara smita in på bloggen och blogga en liten stund. Hih, alla i klassen har damp på svenskan nu för det började med att någon hittade ett program med en röst som läser upp vad man har skrivit på Word. Ett exempel är: Maryam har jättestor näsa nästan lika stor som Jones. Konstig klass? Vikarien är liiite sad där framme vid tavlan, stackars henne. Linn, Agnes och Agnes är typ dom enda som jobbar idag. Pluggisar. Idag blire en najs dag för jag ska till tandläkaren och då ska jag få en bettskena för att jag alltid har ont i käkarna och för att jag typ biter i hop på natten. Det tar ju ett tag så jag ska fixa bettskenan och sen slutar vi tidigt och då åker jag till Prollis sen! :) Najjjjs, hejdå ska logga ut nu!

// Paulina :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0