SICK!

Jag måste ursäkta mig för att jag inte har bloggat på ett tag, eller ett väldigt långt tag. Ehehehe, men nu i veckan har jag varut hemma i tre dagar på grund av att jag är sjuk. Vi har typ startat ett helt eget sjukhus här hemma eftersom att alla syskon och jag är sjuka. Och det snör nå jävust ute nu alltså! Allt är helt vitt ute nu! (: Det är härligt! Fast synd bara att jag alltid dampar på kommunen på morgonen eftersom att dom aldrig plogar cykelvägarna så att jag och andra cyklister praktiskt taget fastnar i snön när man försöker cykla till skolan eller så... och jag fattar inte varför dom plogar bilvägarna när bildäcken ändå plattar ner snön!!! Fast cykelvägarna som är helt snötäckta och man kommer nästan försent till skolan! Man blir ju frustrerad nanting!

Påpåpåpåpåpååååååålhiiiiiiinhaaaaa



Kommentarer
Postat av: jennie

jag antar att menar "festbilderna" där jag och min kompis Cassandra är med på en bild?

om det är hon du menar, så vet jag inte om jag kan hålla med, men jag har ju träffat henne med :P

vem vet, på bild kanske dom liknar varann för den som inte träffat henne på riktigt :P

2009-02-05 @ 17:38:22
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/
Postat av: Josefin

svar: Haha, jo. Sant, den är sorglig. Kram

2009-02-09 @ 16:28:20
URL: http://www.jjosefin.devote.se
Postat av: amanda gren

Nice blogg paulina ;)

2009-02-13 @ 20:57:44
URL: http://www.amandagren.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0