LPLPLPLPLPLPLP

Heeeej. :) Nu är Tusse (Tessie) här hos mig! :D Vi har asroligt. :D Igår kom hon och då filmade vi lite med ajfjunen och det vart riktigt roliga videor! ;D Enligt oss i alla fall. :P De handlar om ett godislöfte och om hur svårt det är att inte äta godis... Haha värdelöst filmande jag vet.. xD Men vi var lite höga pga godiset. :B Igår körde vi anden i glaset på kvällen, schvoaijnigt läskigt.. :P Jag och Tusse blev riktigt förvånade över våran framtid... ;) Tusse somnade om vanligt före mig. ;P Sen idag så har vi varit ute en liten stund och kört mini-skoter. :P En radiostyrd liten sak. Askul! Idag ska vi fara och bada på Umeå Simhall. :) Det blir schnaiijsigt och Linda ska me! :) <3 Tusse <3 o Lilli <3. I julklapp fick jag tre OTH säsonger, kläder, presentkort på H&M och Gina, Ed-Hardy skydd till ajfjun, en väska, Othello, ett armband, och säkert något mer som jag inte kommer på. :) Här kommer filmen XDXDXD

Kram Paulina

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0