Tack Cecilia!

Nu har den superduper snälla Cecilia designat om min blogg, (igen). Hehe, den förra blev lite kajcko. Men tack så HEMSKT mycket Cicci! Jag vet att jag har varit dålig på att skriva på sistone,, men jag har en andledning. Nej, det har jag inte alls. :D Hehe, men jag ska börja skriva mera. Jag har fotat väldigt mycket på sista tiden så jag tänkte att jag kunde lägga ut lite bilder. :) Hoppas dom inte är dåliga bara,, men kommentera gärna! :)

/ Paulina <3









 Favoritgubben<3

 Älskardig<3


 Finmaja<3

PaulinaSörlin (copyright)

Kommentarer
Postat av: Ellen

svar; tack! ;d haha, hon är världens sötaste! :)



gud så fint öga du hade, om det var ditt på den 4:e bilden! ;d

2008-10-27 @ 08:36:09
URL: http://kallamigellen.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0