:)

idag har det ju varit skitväder så jag har varit inne hela dan. och jag hittade inte nått att göra förens jag såg mammas gamla smyckeskrin. då öppnade jag det och hittade massor med fina smycken från 80-talet och så. ^^ jag så nu har jag tre stycken skitsnygga ringar på fingrarna :) mamma har jättemycket halsband som bara är sååå snygga, från när hon var ung. men jag har inga kläder att ha dom till :/ men jag ska nog försöka hitta nått snart som är i lite gammeldags stil :) kanske far på stan med nån kompis snart :) och så hittade jag en jättefin hårgrejj som man liksom sticker in i håret och jag såg precis ut som mamma när hon var ung :)

vet du nått plag nånstans är lite gammaldags? :) skriv det i såna fall!

Paulina


Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag hittade också min mammas smyckeskrin för någon dag sen. Och uj vad mycket fint det fanns, jag ska nog sno något av det någon dag (A)

2008-07-26 @ 23:43:03
URL: http://randigkaka.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0