Stuck.

Det känns som att jag har slagit hårt in i väggen när det gäller att spela och sjunga. Det var längesen jag satt som när jag var 15 år och kunde spela timme efter att timme för att sedan komma ut ur mitt flickrum mycket gladare än när jag gick dit in. Därför vill jag hitta tillbaka. För att sången är en sån stor del av mig och att sjunga får mig att må bra. Det känns dock som att jag behöver en knuff i rätt riktning. Jag behöver inspiration.
 
 
Kan du hjälpa mig?
Vet du någon låt som skulle passa mig/min röst eller som du tycker om särskilt mycket?
Skriv en kommentar och berätta så ska jag välja någon/några av dem och sjunga här framöver och lägga upp på Youtube..! Tack 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du älskar ju disney, sätt ihop dina bästa disneylåter till ett medly kanske :)
Ariana Grande annars - dangerous woman hade säkert passat dig <3

Svar: Åh tack! Bra idé. Det ska jag göra (:
Paulina Sörlin

2016-11-13 @ 15:13:31

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0