Everything matters.

Jag kastas mellan många olika känslor. Får tårar i ögonen och känner att jag håller på att falla när jag ser små killar som påminner mig så mycket om Liam. Jag gråter när jag ser bilder på Tim. Pratar ständigt om mina föräldrar och deras egenheter som gör mig så varm i hjärtat. Samtidigt så är jag så glad och stolt över att jag tagit mig dit jag är idag. Jag jobbar på en jättefin och populär restaurang och får stort förtroende där. Mina chefer är hårda, ibland orättvisa men också väldigt peppande stundvis. Jag kan också träffa Andrew när jag vill, mer eller mindre, även om vi båda jobbar väldigt mycket. Jag är kluven i valet om hur länge jag ska stanna här. Om vad som känns mest värt. Vad som är bäst för mig. Min hemlängtan är stor. 







Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0