Tonight I am the definition of flawless and the reason for girls' stereotypes.

Ikväll är jag Barbie. För det är halloween. Jag gick "trick or treating" med tjejerna och deras mamma tidigare idag, precis efter att jag fixat mig. Det tog fasiken 2 timmar...! Kämpade med mina jäkla linser och lösögonfransar ett tag. Haha. Men nu är de på plats och jag känner mig jäkligt nöjd! Jag älskar ju Barbie och tänkte att det kunde vara en rätt enkel outfit att fixa ihop eftersom jag är så jäkla blond, hahaha! Det är helt fantastiskt hur vissa av människorna här går all in för halloween. När jag och tjejerna var ute idag såg vi så många coola hus och människorna som dekorerat sina hus med spindelnät, skelett och allt vad det innebär stod och (frivilligt, som de köpt för egna pengar) delade ut mat och dryck till barnen och deras föräldrar som gick runt och sa bus eller godis. Älskar det engagemanget och drivet som pulserar här i Melbourne. Det inspirerar mig verkligen.
Jag ska in till stan ikväll på en klubb, hoppas att folk ser att jag är Barbie.. Annars blir jag fasiken besviken, haha! 
Ikväll ska jag ha så kul! Är supertaggad. 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0