Naej, jag tänker inte ens be om ursäkt.

7 dagar kvar.

Till den dagen då jag får se mina älskade pojkar som jag bara sett på dataskärmen och i tv-rutan. Många tycker att det är fjantigt att älska One Direction och att de bara är ännu ett pojkband som alla andra som tidigare visats på MTV och så vidare - men det skiter jag fullständigt i för jag håller inte med och jag tycker det är dåligt att folk hånar directioners! Deras musik och hur de är gör mig glad, rörd, hoppfull och längtande. Jag trodde att jag för resten av mitt liv som Directioner skulle få se dem på Youtube, Tumblr och på dvd - inget annat! Men jag ska få se dom. Om 1 helt otroligt kort vecka. Det känns verkligen overkligt. Jag hoppas att de gör massa tokigheter som de brukar göra på sina konserter och lite lyrics changes. Det är en dröm som går i uppfyllelse att få vara en del i "Take Me Home Tour" och faktiskt få se finaste Harry i så pass nära avstånd att han skulle kunna se mig i det stora havet av folk på konserten i Friends Arena.
 
Det känns som att det nyss var mer än 100 dagar kvar tills jag skulle se dem och ag kan knappt bärga mig till att få se och höra dem live, det kommer bli fantastiskt. Alltså jag kan inte förklara min glädje över att jag fick biljetter och hur mycket jag verkligen uppskattar det här. Jag ler och skrattar bara jag tänker på det, att jag äntligen får vara den tjejen som faktiskt får se dem. Jag vet att jag kommer bli allt annat än besviken. Harry, Louis, Niall, Zayn och Liam, vi ses snart. ♥
 
Följ min lista med 1D-musik och lite till så bidrar du till att jag har en chans i en tävling då man vinner en träff med boysen: 1D playlist. ♥ TACK! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Inga-Linn

Mina älsklingar!<3
När åker du till Stockholm?:)

2013-05-06 @ 08:06:21
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0