-tack för sånt här-

 
Jag har turen att ha flera guldstjärnor i mitt liv - här är bara några av dem. Alla bilder kommer från när jag och Noomi var i Stockholm. Där träffade vi även mina Gotlands-polare, Jesper & Simon, det är så häftigt att träffa en människa efter 3 år och lägga märke till allt som har hänt. 
 
Jag har inte ens hunnit skriva om min Stockholmsresa här, för jag har så fullt upp. Men jag kan kort och gott säga att det var i topp tre på de bästa resorna jag gjort i mitt liv! Jag hade så roligt och fick bara vara mig själv med min fina kompis. Vi gjorde allt och lite till - gick tills fötterna inte ville gå och skrattade fast huvudet skrek. Resan var perfekt. Att jag sett One Direction live är fortfarande som ett mysterium för mig, haha, jag måste förstå det någon gång! 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0