Varför jag tycker om One Direction så hiiimla mycket.

TIll er som inte tål dessa vackra pojkars närvaro bör nu klicka ned denna blogg. Nu kommer nämligen några av anledningarna till varför jag älskar bandet One Direction och grabbarna i det. 
 
 
- De har kommit långt på kort tid och de har uppnått så mycket! #proud
 
- De vågar vara fjantiga.
 
- De är fruktansvärt roliga.
 
- THEY ARE SEX GODS.
 
- Harry Styles är den vackraste människan som någonsin vandrat på denna jord. Dessutom gillar jag hans personlighet mycket (det jag sett i intervjuer osv...).
- Louis Tomlinson är den mest sköna och avslappnade kändisen jag känner till, han är alltid sig själv oavsett var i världen de är och bryr sig om både grabbarna och fansen.
 
- De har sinnessjukt bra klädstil.
 
- Harry är en cupcake.
 
- Harry har stora näsborrar.
- Som sagt, Louis är alltid sig själv. Men ingen av grabbarna kan egentligen dansa, men de gör det ändå och det blir så grymt och sexigt ändå. ;)
- De gör buttfives.
 
- Harry har riktigt rå, rispig och mörk sångröst. Han sjunger med känsla och så fiiiint är det!
 
- De är spec. ♥
 
- Louis... MMMM
 
- Harry har 4 nipples, I BET YOU DON'T GOT THAT, yeah.
 
 
Jag menar; kolla bara på dem! Hur kan man motstå att tycka om de här killarna? ♥
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0