Delar av min vardag.


Kommentarer
Postat av: anna h-berg

finipiina bilder paulina! :)

fast alltså skräck-korridoren på andra bilden, jag får en vision om en gif där ett monster hoppar fram någonstans i bilden

Svar: Åh tackar! :D
Haha jo, lite läskigt är det allt ;);)
Paulina Sörlin

2013-01-28 @ 20:33:56
URL: http://stjarnklarhimmel.blogspot.com
Postat av: Jennilie

Sv: Tack så mycket och ja visst är de coola :D Jo jag har haft flera problem med beställningar från ebay. Jag har fått anmäla sex olika produkter till antingen ebay eller paypal. Jag anmälde dem då jag betalade för varorna men aldrig fick hem dem, säljarna svarade dessutom inte på något av mina mejl. Som tur är fick jag tillbaka pengarna då ebay och paypal tyckte att jag var den som hade rätt i fallet. Sedan har det hänt säkert 15 ggr att jag har varit tvungen att mejla säljarna för varor jag köpt men att de inte har kommit fram, men de brukar oftast skicka varan igen då. Just nu har jag ett problem då jag har köpt en jacka och en keps av en säljare men jag har inte fått hem dem, troligen har de kommit bort efter vägen. Tyvärr svarar han inte längre på mina mejl och jag har inte fått nya varor skickade till mig eller någon återbetalning, det har dessutom gått mer än 45 dagar från det att jag beställde dem så då går det inte att anmäla till varken ebay eller paypal. Så den här gången måste jag tyvärr bara inse att jag har betalat men inte kommer få hem varorna.

Men man får tänka på att jag har beställt HUR MYCKET som helt från ebay, så än om det låter som jag har haft mycket problem så är det ingenting mot för hur mycket jag har fått hem utan problem :)

Hur lång tid det tar att få hem varorna beror på hur de skickar dem, det brukar oftast stå på produktsidan. Men oftast tar det ca 3 veckor ungefär, men ibland kan det ta bara en vecka och andra gånger närmare två månader.

2013-02-17 @ 21:48:00
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0