"When people call me famous it sounds like that I'm not worth anything, that I'm not a person with feelings."

Igår såg vi alltså 'This Is Us'. Och den var helt fantastisk. Jag hade så mycket att säga efteråt att jag knappt visste var jag skulle börja. Jag grät lite grann, men skrattade desto mer. De här fem pojkarna gör mig verkligen glad och för er som inte förstår det - det är mycket vi inte förstår här i världen. Jag fick en bättre bild av hur deras liv verkligen är dag ut och dag in och hur mycket de presterar och har nått under dessa år tillsammans. Det finns så mycket som One Direction har gjort för alla tjejer och killar därute som tar till sig deras musik och budskapet i det de gör. Enligt mig så känns det faktiskt väldigt äkta, även om många tycker att var och varannan kändis spelar en roll. Jag tror att Harry faktiskt är otroligt klumpig och djup som person, att Zayn är en Bradford Bad Boii, att Liam är genuint omtänksam, att Louis är lat och fruktansvärt rolig och att Niall bryr sig väldigt mycket om fansen och är tacksam för att de får göra det de älskar varje dag. För mig så är det äkta och det betyder inte att jag är en naiv fangirl som skriker så fort jag hör något om mitt favoritband. Jag är en stolt Directioner och det känns som att den här fandomen är en unik en. Det är med hjälp av fansen som One Direction nått och når dit de vill och att man som Directioner kan prata med en annan Directioner som om man har känt varann jättelänge. Det är ganska otroligt att några som jag förmodligen aldrig kommer att få träffa får mig att må så bra, känna mig värdefull och som fått mig att inse att det är viktig att vara sig själv när man når sin dröm och hur lätt det är att sprida glädje. Tack Harry, Liam, Zayn, Louis och Niall, ni är mina hjältar. ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Mirella

Den var så himla bra bara! Blev så glad av att se den, satt och log hela tiden!! Älskar dom verkligen så mycket!!!!

Svar: Ja!! EXAKT SAMMA HÄR!! Jag med.
Paulina Sörlin

2013-08-30 @ 10:45:12
Postat av: Inga-Linn

gillar din beskrivning av killarna!:D Grät du när Zayn köpte huset?:)

Svar: Tack!! :) haha ja, eller det var otroligt nära i alla fall ;)
Paulina Sörlin

2013-08-30 @ 12:24:35
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0