ÄNTLIGEN FREDAG OCH HELG!

Det känns så jävla bra. Jag är glad. Igår var det en bra dag; 1D's nya musikvideo släpptes, det var One Direction överallt, jag streamade deras iTunes Festival Show live på iPhonen, även Ed Sheerans (<3) och jag har gjort bort all läxa inför helgen bara för att jag vill vara ledig, PÅ RIKTIGT!
 
Det är fortfarande så sjukt speciellt när jag hör Ed Sheerans låtar, helt underbart.<3
 

PARTYYYYYYYYYYY
Young Science – Chill Murray
Ed Sheeran – Drunk
Christina Aguilera – Your Body (Christina's nya låt, grym! :D)
ISA – Bomb
Kanye West – Mercy
Ellie Goulding – Lights
Danny Saucedo – All In My Head
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0